piątek, 19 lipca 2013

Francuskie wspomnienia... ♥

Cześć! :)
Pierwsze 2 tygodnie wakacji za mną (lecą one zdecydowanie za szybko ehh...) Spędziłam je miło i wesoło starając się jak najlepiej wykorzystać wolny czas co w sumie myślę nie wyszło mi najgorzej :) Dzisiaj postanowiłam podzielić się z wami moimi wspomnieniami ze szkolnej wycieczki do bajecznej Francji! ♥
Kraj należy do jednych z tych państw, które zawsze chciałam zwiedzić co w końcu mi się udało :) Zostałam całkowicie oczarowana tym pięknym miejscem. Magiczne uliczki, klimatyczne restauracje, przemili ludzie i cóż więcej chcieć od życia? :D Po drodze zwiedziliśmy jeszcze Brukselę co siłą rzeczy naprawdę było świetnym pomysłem bo tak naprawdę nigdy bym nie pomyślała, że to miejsce może mieć w sobie tyle uroku. (Swoją drogą belgijska czekolada to najlepsza rzecz jaką kiedykolwiek jadłam mniam). Kolejne dni mijały szybko zwiedzaliśmy wszystko to co we Francji jest najpiękniejsze ♥ Pod koniec wyjazdu zorganizowano nam cudowną niespodziankę okazało się, że zaoszczędziliśmy trochę euro i wykupiliśmy sobie bilety na rejs po Sekwanie. Naprawdę wspaniałe doświadczenie do tej pory pamiętam ten wiatr we włosach i czuję zapach pięknego Paryża. Jeśli tylko kiedykolwiek będziecie mieć okazję aby odwiedzić ten kraj nie wahajcie się bo naprawdę warto! :)

A teraz trochę zdjęć: 


















Buziaki :*




5 komentarzy:

  1. Paryż <3
    piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah ten kaczorek :3. Zawsze na fali.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie miałam jeszcze okazji być we Francji, ale bardzo bym chciała <3

    OdpowiedzUsuń
  4. awww francja :D

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń