sobota, 25 sierpnia 2012

Seriale, które polecam :)

Hejka ♥
Co tam u was słychać ciekawego? ;)
Dzisiaj postanowiłam podzielić się z wami, jak spędzam wolny czas czyli o moim ulubionych serialach.. Postaram wam się przybliżyć fabułę dwóch z nich, bo zapewne o pozostałych każdy słyszał :)
Tak, od początku mój NUMER 1

1.

The Pretty Little Liars

             Serial opowiada o grupie przyjaciółek, Pewnego dnia jedna z nich ginie w niewyjaśnionych okolicznościach. Pozostała czwórka dziewczyn (od prawej)  Spencer, Hanna, Emily, Aria po roku od śmierci Alison dostają tajemnicze sms podpisywane "A". Sekretna osoba, szantażuje dziewczyny grożąc, że wyjawi sekrety, które mogą pogrążyć najlepsze przyjaciółki. Czy dziewczyny zdemaskują "A" które zatruwa im życie? Czy tajemnicze zabójstwa zostaną wyjaśnione? To wszystko tylko w Pretty Little Liaras.

Serial, jest naprawdę rewelacyjny, każdego tygodnia wyczekuję nowego odcinka i z zafascynowaniem śledzę losy bohaterek. Wg. mnie temu serialowi nic nie brakuje: ma swój klimat, wciągającą akcję i świetną obsadę. ♥

2.

The Vampire Diaries

 

Następny serial, który porwał moje serce opowiada o pięknej Elenie która, żyła w spokojnym miasteczku Mystic Falls, aż do czasu kiedy poznała uroczego Stefana, w którym rzecz jasna bezgranicznie się zakochała. Jednak Stefan nie jest człowiekiem jest wampirem. Czy przeciwności losu pozwolą im być razem? A co z bratem Stefana, który w tajemnicy podkochuje się w Elenie? Kogo wybierze?

Serial oczywiście nie opowiada tylko o miłości, jest w niej dużo zaskakujących zwrotów akcji, pojawiają się wilkołaki, oraz magia♥

 

3.

 Rodzinka.pl

 

 

4. 

M jak miłość


 5.

Na wspólnej













5 komentarzy:

  1. Również oglądam pierwsze 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś oglądałam rodzinkę:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rodzinkę lubię jak najbardziej :) M jak miłość kiedyś nałogowo oglądałam, teraz mnie już trochę denerwuje :P reszty nie oglądam, ale ogólnie kocham seriale :) mam kilka które oglądam na bieżąco w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! :) Bardzo podoba mi się Twój blog, więc jak byś chciała wymienić się obserwacjami to zaraszam:) Co Ty na to? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nieprzepadam za serialami ale rodzinke lubie ;d
    Zapraszam Cię do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń