niedziela, 10 czerwca 2012

Promocje Rossman

Zapewne słyszeliście już o niezwykłych okazjach jakie oferuje nam w tym miesiącu drogeria rossman.
Produkty są naprawdę rewelacyjne a ich ceny jeszcze bardziej przekonują mnie do ich zakupu ponieważ obniżki sięgają aż 50 %.
Pierwsza strona gazetki informuje nas o niemal wszystkich produktach promocyjnych;)





A oto produkty które zamierzam kupić: (szczerze mówiąc jeden już kupiłam)



Kupiłam ;) recenzja już niedługo;>

Wybiorę się po niego w poniedziałek 18 czerwca

A teraz co ciekawe krem bb od garniera
Od 8 do 14 czerwca kosztuje on 14,99zł miałam go nawet zamiar kupić jednak kiedy doszłam do końca gazetki buzia uśmiechnęła mi się jeszcze bardziej ponieważ ten sam krem kosztuje 11,99zł ;)

od 8 do 14 czerwca

Tylko 28 czerwca (czwartek)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz